2016. december 18., vasárnap

Sims Villa 10 - 9.Rész (1.Próba)

Sims Villa 10
9.RÉSZ
ELŐZŐ RÉSZ: 8.RÉSZ


Üdv mindenkinek. Az előző dupla epizódban kiderült, hogy Silviát küldtétek haza, így ő kiesett a villából, de persze a helyére ma új lakó jön. Egyben be akarok mutatni egy videót. Remélem tetszik lessétek meg:



Nem csak ez lesz a mai epizód meglepetése, de hagyjuk ezeket későbbre. Lessük meg mi történ miután Silvia kiment a villából:



 Chanel: KÖSZÖNÖM NÉZŐK!


Britney: Figyelj attól, hogy ő elment nem kell szétszélednünk. Ketten is elérhetjük a céljainkat. 
Alissa: Hát nem is tudom. Silvia kiesése nem lehet, hogy jelent valamit?
Britney: A nézők nem szerették őt. De azt nem jelenti, hogy minket ne támogatnának.
Alissa: Hiszek neked Britney, de szeretném ha tudnád, hogy én nem azért vagyok itt hogy végig taktikázzam a játékot. Vannak nagyobb értékek is.
Britney: Rendben. Értelek. 



Britney: Silvia kiesése több dolgot is jelenthet, amiken sokat agyalok. Talán nekem szól, vagy konkrétan csak Silviának szólt. De nem engem küldtek haza már ez is valami nem? Minden esetre köszönöm, hogy nem lettem első kieső az a leggázabb szerintem. Silvia hiányát nem nagyon lehet érezni a villában. Mindenki tökéletesen elvan nélküle, de én azért kicsit hiányolom. Ő volt a legjobb szövetségesem.



Alissa: Silvia távozása elgondolkodtatott. Talán nem jó oldalon állnék? Bár tudom jól, hogy Britney olyan amilyen, de velem szemben még sosem mutatott olyan jeleket, hogy ki akarna tenni innen vagy ilyesmi.

 

Sam: Az elején a nővérem azt mondta én esek ki elsőnek. Nos, hát ez nem így lett. Persze nem káröröm ez csak örülök, hogy már most bizonyítottam valamit a villában. Máris elértem valamit. Megcáfoltam a felém táplált negatívitást. Silviával nem sokat beszéltem idebent sem szóval nem mondom, hogy hiányozni fog. 


 Rosalia: Szép kis első kiesés volt mi?
Dereck: Végig a torkomban dobogott a szívem. Titokban azért kicsit örülök, hogy végül olyan ment haza aki kicsit sem állt közel hozzám.
Rosalia: Hát hogy őszinte legyek én sejtettem ,hogy ő megy. Túlságosan beképzelt volt ahhoz, hogy nyerjen.
Dereck: Vagy hogy szeressék. Britneyre is gondoltam, de úgy látszik a nézők kíváncsiak rá.
Rosalia: Nagyon nagy taktikus a csaj. Hamarosan itt lesz az idő. Első kiválasztás.



 Dereck: A nézők jól döntöttek, és személyesen nagyon örülök. Egy elment a hármas lány csapatból. Igazából Alissa egy nagyon kedves lány, így ő vele nincs gondom. Britney az aki kicsit idegesít bár még nem tett felém semmilyen jellegű lépéseket, addig én sem teszek.


 Itt az ideje, hogy bemutassam nektek Ariel Nortont-t az új és egyben utolsó beköltöző lakót.


Ariel Norton egy nagyon visszafogott lány. Szereti a románcokat. Kozmetikusként dolgozik. Ő egy igazi sims villa vezerán. A Horror House-tól egészen idáig minden évadba jelentkezett, és most sikerült bekerülnie. Könnyen alakít ki jó kapcsolatokat.


 Dexter: Én fogadtam itt a legtöbb simet, szóval te sem maradhatsz ki. Honnan érkeztél?
Ariel: Hát igazából én ezt nem szeretném elmondani 😂
Dexter: Azért elég nehéz lesz neked itt azt tudnod kell. Teljes hátrányban vagy.
Dereck: Te aztán tudod hogy kell valaki teljesen letörté tenni.
Sam: Jah. Ariel ne hallgass rá. Ugyan úgy kezelünk téged.
Dexter: Jahm, de azért mi lassan az első naptól fogva itt voltunk.



 Dexter: Nincs gondom az új lakókkal. Csak kezdem úgy érezni, ahogy jönnek az emberek bár igaz, hogy ő volt az utolsó én egyre kisebb leszek. Bár Ariel nagyon szép lány szóval ki tudja még lehet valami.


 Lux: Azért kicsit idegesít, hogy ennyi nap után küldenek be valakit.
Samuel: Ez is a játék része Lux. Most már úgyis csak kifelé mennek majd.
Axel: Ez így igaz. Ha pedig tippelnem kéne első között én leszek.
Lux: Hát jó úton haladsz.
Axel: Köszönöm. Tudom, de hát ez van. Én ilyen vagyok. Nem fogok azért máshogyan viselkedni, hogy megszeressen csak mint te Lux.
Lux: Hát jól van. Már érdekel a csaj. Elmegyek ide hívom.



 Lux:  Silvia elment, szóval boldogabb sem lehetnék, de erre jön egy új lány. Ki tudja milyen lesz. Lehet ő is beáll Britney mellé. Remélem sikerül jó benyomást szereznem nála.


 Ariel: A sellőről kaptam a nevemet. Tudjátok a meséből.
Samuel: Ez nagyon aranyos.
Lux: Ariel lehet egy pofátlan kérdésem? Britney már oda ment hozzád?
Ariel: A rövid hajú szőke? Nem még nem. De már méregetett.
Lux: Figyelj. Én még senkinek sem mondtam ilyet a játékban, de szeretném ha velünk lennél jóban. Most esett ki az egyik nagy barátnője, és nélküle most nagyon gyenge lett. Nem akarjuk, hogy erőre kapjon.
Ariel: Hát figyelj én akarom megtapasztalni ki milyen. Azért mert te ezt mondod még lehet, hogy velem nem olyan lesz, mint veled.


Ariel: Lux nagyon kedves, de azért álljon meg a menet. Nekem ne mondja meg senki, hogy hova álljak vagy kivel beszéljek.


 Elérkezett az idő az első próbához. Első körben még csak valami kis tesztféleségként sakkjátszmákat kellett lejátszaniuk a lakóknak. Három órát kaptak max. Hogy ez miért fontos? A játék során folyamatosan szerezhetnek jártasságpontokat, és ezek alapján derül ki ki lehet védett. Fontos szabály, hogy egyszer aki már volt védett a következő alkalommal nem vehet részt a próbán és nem nyerhet újra védettséget. Szóval ez nem jelent örök kibúvót a párbaj elől. A próbán összegezzük kinek mennyi pontja van, és a legtöbbet kapó védett lesz. Nézzük most ki lett a védett:


  
10 PONT

9 PONT
 
11 PONT
10 PONT
9 PONT
9 PONT
11 PONT
14 PONT
13 PONT
 4 PONT
8 PONT

6 PONT


Sam védett lett 14 ponttal. Ez azt jelenti, hogy rá senki sem tehet a következő epizódban ami kiválasztás lesz. Köszönöm, hogy ma is néztetek, de mielőtt elmennétek:

SIMS VILLA 11 - A SEMMI KÖZEPÉN - PROMO



2017-ben visszatérünk a tematikus (témákat feldolgozó) évadokhoz. Ilyen volt a dzsungel, a horror ház és a labirintus amiket az előző oldalon találtok. A Sims Villa 11 nagyon eltér majd megint csak mint az előbb felsorolt három évad. A címéből következtethettek miről is fog igazából szólni, és milyen körülmények között fog zajlani a játék. Már várom, hogy bemutassam az egészet. A Sims Villa 10 végére már sokkal többet tudtok meg a folytatásról. De egyenlőre legyen elég a videó : ) ZENÉT KAPCSOLJÁTOK BE csak úgy érdekes. Találkozunk legközelebb sziasztok.