2015. november 24., kedd

Sims Villa 9 - 2. Rész

 

2.RÉSZ

Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: A lakók megérkeztek, és átvették a villa felett az irányítást. Az új generáció tele van egyedi, és új karakterekkel. Alison és Dean egymásra talált míg Diana főzetet készített amivel talán beszélhet a halakkal.



* Ha megismerkedtetek az összes karakterrel akkor lesz official főcíme a SV9-nek *


Hajnal fonja csillámhaját, Rám fésülte fénysugarát. Magyarán megmondva kisütőt a napocska.

 

 Az új lakó egész éjjel itt állt, nem engedtük be. Már trombózist kaphatott a lába, de addig nem engedhetünk be senkit amíg be nem mutattuk rendesen nem igaz?


Melody: Sziasztok. Az én nevem Melody. Zenei főiskolára jártam, majd miután befejeztem egyből jelentkeztem a kilencedik évadra. Tudnotok kell, hogy nagy Éhezők Viadala rajongó vagyok, és hogy már a Sims Villa 7-ben jelentkeztem, de nem jutottam be a beszavazóba sem, viszont most itt vagyok. 

  

Melody egyből megtalálta a hangot Alison-al. Vagyis azt hitte, hogy megtalálta vele a hangot : D Na majd később kiderül miért is.

Celeste: Juj!!!! Egy új ember!! :O
-
Alison: Végre nem egy szőke
Melody: Hát hallod ahogy beléptem mondom itt mennyire sok szőke nő van.


 Mint egy új kislány az első B-ben, Melody is bemutatkozott.

Melody: Szóval ennyi lenne rólam. Kérdezhettek ha akartok.
Dean: Te eredetileg sötét frizurájú vagy?
Melody: Igazából holló fekete hajjal születtem, de most be van melírozva, és festve. 
Dean: Aham
Celeste: Mit mondtál hogy is hívnak? Meláni?
Lincoln: MELODY!!!! JESUS KRISZTUS!!!! 

 

 Alison: Dean hozzám sem szólt a tegnapi együtt sülve főve dolog után. Aztán bejött megint egy sötét hajú, és máris lapátra vagyok téve? Hát milyen sport ez? Ezt nem fogom hagyni. Mint mondtam ambícióval vagyok tele. Enyém lesz Dean aztán otthagyom, miután kiélveztem a bosszúm.

 

 Alison: Te is olyan pasi vagy, mint a többi?
Roney: Há' ezt hogyan érted?
Alison: Egy napig úgy teszel, mintha kellene a lány, és utána ha jön egy másik már el is felejted?
Roney: Há' ha nincsen meg akkor ja... de am nem.. én olyasfajta romantikus vagyok tood...
Alison: Hát oké...


Roney: Há' nem toom mit akar ez a csaj. Én nekem nem jön annyira be, zöld?. Na de hát tudjátok mit? Megyek és edzek tovább. YES!

  

 Melody és Dean gyorsan egymásra talált a gőzölgő szaunában. 

Melody: Szóval a sötétek a gyengéid?
Dean: Igen. Ők a kedvenceim. És mit mondtál mivel foglalkozol?
Melody: Énekelek. Bálokon, esküvőkön. 
Dean: Jéé!!! Én is szoktam.
Melody: Mit szoktál énekelni?
Dean: Ne nevess ki, de pop-ot. Akármennyire lazának nézek ki a poptól beindulok
Melody: Hahaha ... ne hozz engem zavarba Dean :$


 Tegnap ott hagytuk abba, hogy Diana főzetet készített, hogy beszélni tudjon a halakkal. A főzet sikerült is akármilyen hihetőtlőn.


 Diana: Értelek titeket!!! Értem amit mondtok halacskák.
Arany hal: Lécives ölj meg minket!
Diana: Hogy micsoda? Dehát ... dehát itt jó dolgotok van.


 Naomy: Te a halakkal beszélgetsz? Ez de gáz...
Diana: Mi közöd van hozzá? Menj el innen....
Naomy: Na azért ezt...nem kellene kis csajszimajszikám.
Diana: Tudod mit? Leveszlek mellel!!!
Naomy: ??? What ???


 Diana: Ezzel halálos ellenségek lettünk. Vesszen el pénzem, házam, marhám, de az igazság az enyim legyen!!! hüm... ez már harc..igen... nem is... Ez már háború, sőt kész vagyok főzetet készíteni a bosszúmhoz. MUHAHAHAHAHA!!!!


Naomy: Ez a csaj egy vicc. Na de most komolyan. Egyedül, magában a halakkal beszélt. Nevetséges... hüm...


 Dean kiszellőztetni ment a fejét egy kis jóga gyakorlattal.


 A csendet viszont megzavarta Melody zongora gyakorlása.

 

 Dean szomorú, nagyon sad... úgy látszik ez a csaj sem a megfelelő csaj : D


Ezt a képet vajon ki festette? Szavazatok, és a következő részben kiderül :3 A mai résznek itt vége. Köszönöm a mai figyelmet is. Ma már elindul a kiszavazó szavazás. Arra kell szavazni akit haza küldenétek. Szavazatok erre is. Gúdbáj



Ki festhette a képet?

Alison
Diana
Celeste
Dean
Lincoln
Poll Maker
KISZAVAZÁS: