2015. november 26., csütörtök

Sims Villa 9 - 3. Rész

 

3.RÉSZ

Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: Megérkezett az új lakó Melody, vele pedig a sok baj. Már mint amit Dean és Alison kezdetleges fellángolását illeti. E mellet Dianának sikerült felvenni a halakkal a kapcsolatot, de ezt amikor meghallotta a cselszövő Naomy egyből kifigurázta a szegény lányt.




*Egyenlőre még amíg nincs bemutatva az összes lakó addig nem lesz főcím csak utána*

Üdv minden kedves nézőnek. A szavazatok alapján az első rész alapján Alison a kedvenc, hát ez a kiszavazó szavazásnál már nem így látszik. E mellet a festményt nem más festette, mint Diana. Ma kiderül ki megy elsőként haza, és hogy hogyan folytatódik a történetünk.


A nap már nyugovóban volt. A lakókat összehívták a TV elé, hogy meghallják a hangot kinek kell elsőként távoznia Sims Villából.

Összesen 32 szavazat érkezett. A szavazatok aránya szerint a kieső nem más, mint:
 


Naomy lett. A szavazatok 31%-át szenvedte el, így neki kell elmenni.


 Naomy: Hát úgy látszik a cselszövők mindig így járnak. Talán ha nem lettem volna ennyire undok nem estem volna ki ki tudja. Minden esetre örültem, hogy itt lehettem, és hogy összebarátkozhattam itt Celeste-vel. Imádni való csajszi.


 Minden kiesett készít magáról egy selfiet a stúdió falára. Naomy és játékosa Kitti kiesett a játékból. Köszönöm a részvételt.


 Sajnos így esti órákban a villa áram ellátása teljesen besült, így a gyertyafénynél beszélgettek a lakók, és töltötték el az időt.

 Roney: Még sosem néztem milyen szépen eszel.
Celeste: Ez egyszerre undi, és cuki is hihi ^ - ^
Roney: Nem mondták még néked, hogy túl gebe vagy?
Celeste: Az mit jelent?
Roney: Hát vágod?! Hogy sovány vagy!
Celeste: Ohh hogy azt... nem nem mondták : )
Roney: Há' pedig ez az igazság.
Celeste: Nem tudom miről beszélsz inkább tartsd csukva a szád.
Roney: Szóva' fogjam be a pofám? Mondd csak ki!
Celeste: Ne beszélj ilyen ilyen... stílusban. Amúgy is depi vagyok Naomy miatt... : C
Roney: Ja okés bocsi... nem is zavarlak...


 Alison: Szóval minden okés veled?
Dean: Jah... öhm.. hogy keltél? 
Alison: Egész jól köszönöm szépen. 
Dean: Bocsi, hogy nem...
Alison: Állj ne is kezd bele... Nem kell a dumád. El leszünk itt amíg szükséges.


 Alison: Sajnos nem ma jöttem le a fáról. Ő egy pasi. Szerintem ezzel mindent elmondtam. Egy áramszünet kell, hogy szóba álljon velem. Nincs több mondani valóm.

 Lincolc: Nem az lehetetlen, hogy ilyenekre vagy képes!
Diana: Holnap megmutatom neked. Adok neked is a főzetből, és meglátod beszélni fogsz te is a halakkal. 
Lincoln: Ez biológiailag elképzelhetetlen, de benne vagyok.


Eljött az este itt volt az ideje az alcsinak.


 Eljött a reggel, mindenki kiröppent az ágyból majd neki kezdett a reggeli félfrissítésnek.


Celeste: Érdekes volt Naomy nélkül kelni. Kicsit már megszokott volt, hogy ott szuszog a szomszéd ágyban. *sóhajt* Sokat beszéltünk... Sminkes tippekről, fiúkról, sorozatokról, cuki cicákról és kutyulikról... Csak most érzem igazán mit jelent itt bent lenni. Veszteségek sorozata, de a végén az az egy megkap minden jutalmat...


Miközben Alison a reggelit készítette Melody társaságát élvezhette. A két lány másnap reggelre eltörölte a csatabárdot, és úgy látszik kibékültek ^ - ^ 

Melody: Nekem is feltűnt, hogy hirtelen nagy érdeklődés aztán semmi.
Alison: Igen ez nekem is feltűnt. Gyorsan el is felejtettem, és rá jöttem, hogy oké ő az a fickó akire nincs semmi szűkségem.
Melody: Én is így gondolom. Figyelj mit szólnál ha... 
Alison: Ne is mondd :D Jól kiszúrunk vele. Reggelente meditálni szokott. Menjünk ki mi is, és vonjuk kérdőre. Melyikünket akarja végül pedig hagyjuk ott mindketten szó nélkül és ne szóljunk hozzá soha többet. Benne vagy?
Melody: Viccelsz? Hát persze!!!

 

Melody: Rájöttem, hogy nem vagyunk neki másik, mint csomagolt árú cikk. Itt az ideje, hogy megmutassuk a női erőnkkel, hogy velünk nem lehet packázni. De persze azért vigyázok Alisonnal is.


Reggeli közben Alison megkérte Dean-t, hogy segítsen neki és Melodynak jógázni a kertben.



A következő részben kiderül mi történt amikor Deant kérdőre vonták, és, hogy Dianának sikerül-e Lincolnt meggyőzni a halakkal kapcsolatban. Celeste drámájáról, és Roney örültségéről a következő részben. Viszont megint szavazni kell.  Remélem tetszett ez a rész is. Viszlát legközelebb.