2015. december 13., vasárnap

Sims Villa 9 - 6. Rész








6.RÉSZ
Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: Megérkezett a két új lakó Cameron és Dylan. Teljesen felkavarták az álló vizet. Új kapcsolatok és ellenségek lettek. Diana elkészítette a főzetett és Lincoln vesztett a fogadáson, de végül mind ketten nyertek egy szerelmet. 


Üdv itt mindenkinek : - ) Nos, igen a Sims Villa ma 6 éves. Ennek örömére hoztam az új részt. Vágjunk is bele:



 Mindenki nyűgösen kelt kora reggel. Ez volt a két új lakó első reggele.


 Cameron: Eddig minden nagyon szuper. Bár valljuk be ebben a csapatban is vannak gyenge láncszemek. Melody például egy ilyen aki mindig arra fordul amerre a nap süt. Hát nem tudom. Remélem sikerül eljutnom a fináléba. Ez az első cél.


 Dean: Na és mi a véleményed az első nap után?
Cameron: Vegyes. Van akit szeretek, és van akivel távolságot tartok.
Celeste: És a tesód?
Cameron: Éjszaka beszélgetünk, és ő is így gondolja.


 Közben a szaunában.
Alison: Nagyon humoros srác vagy egyébként. Hogy lehetsz együtt te azzal a dilinyos lánnyal?
Lincoln: Ő egyáltalán nem dilinyos! Feltalálta a szert amivel lehet beszélni a halakkal.
Alison: Ohh értem szóval csak azért vagy vele, hogy később majd pénz szerezz ezzel a ... tudománnyal?

 

 Dylan: Diana te vagy együtt Lincolnnal nem? Bocsi még nem nagyon tudom itt a dolgokat.
Diana: Igen miért kérdezed?
Dylan: Mert láttam őt együtt szaunázni Alisonnal.
Diana: Hogy miiii?????

 

 Diana: Nem akartam hinni a szememnek. Ott röhögcséltek együtt. Köztudott, hogy Alison egy perszóna, így úgy döntöttem ha kijön Lincoln lássa meg, hogy én is milyen jól érzem magam más férfival.


 Diana: Cameron nem lenne kedved velem Jakuzzizni?
Cameron: Hogy a fenébe ne? Még nem is ismerlek csajszi
Diana: De nem lenne gond ha... pucéran mennék bele?
Cameron: Engem nem zavarna

 

 Lincoln: Ohhh olyan jó ez a víz... simogat.. 
Diana: Süüü itt jön... Nevess.
Lincoln: Mi?

 

 Lincoln: Te meg mi a francot csinálsz?
Diana: Én csak...
Lincoln: Egy szót se... Ezt.. nem bocsátom meg neked!


 Melody: Nem hiszem el.. már megint ez az Alison..
Celeste: Azt hiszem tényleg vigyázni kell vele.
Melody: Pontosan... Sosem tudhatjuk épp mit forgat a fejében.

 

Lincoln: Teljesen félre értett. Annyira rosszul esik ez nekem.
Dean: Figyu! Ha szereted akkor leültök megbeszélni a félreértést, és újra együtt lehettek.


 Eljött a következő kiszavazás ideje. 68 szavazat alapján a kiesett:



 Szavazataitok alapján Dean esik ki.


 Dean: Őszintén szólva nem zavar a dolog. Már nem éreztem jól magam idebent. Reménykedem, hogy egy fiú nyer végre... Köszönöm ezt a pár napot.


Dean kiesett. Köszönöm Barnának a játékot. A következő rész KARÁCSONYOS rész lesz. Ezért nem esik ki senki, de a szavazást már most elindítom. Lehet már most szavazni ki essen ki a karácsonyi epizód utáni részben.