2015. november 29., vasárnap

Sims Villa 9 - 5. Rész

 

5.RÉSZ
Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: Alison és Melody összefogott Dean ellen, és nyíltan szembe szálltak vele. Roney elhagyta a villát. Diana neki kezdett a főzet kifőzéséhez, amiben fogadtak Lincolnal.


Sziasztok! Ebben a részben csatlakozik az utolsó két lakója a villának. Ismerjétek meg a két testvért:


 Dylan: Sziasztok! Én Dylan vagyok. Igazából mit is mondjak magamról. Átlagos srác vagyok. Szeretek olvasni, zenét hallgatni, filmeket nézni. Jelenleg single vagyok, és a tesómmal belevágok egy igen nagy kalandba.


 Cameron: Sziasztok. Én Cameron vagyok, Dylan a testvérem. Imádom a művészeteket. Ez az én drogom. Imádok bulizni a szabadban, igazi szabadtérinek mondanám magam. Szeretek filmeket rendezni ezek mellet, és zenét is írogatok habár hangom nem igazán van. Azt hiszem ennyi lenne, így első bemutatkozásnak.


 Alison: Nagyon tetszenek a tetkóid. 
Cameron: Köszi szépen nekem meg a hajad tetszik ;)
Diana: Akkor ti kajak tesók vagytok?
Cameron: Kajak :' DDD
Melody: és... :$ öhm... van valakid?
Cameron: Nem Dylan és én is single-k vagyunk.


 Melody: Istenem annyira jól néz ki, és olyan cuki *-*


Celeste: Olyan szépek a szemeid 
Dylan: Köszi szépen. Te ennyire szereted a rózsaszínt? 
Celeste: Igen. Nekem ez a mindenem. Imádom. Tetszik a sapid. Atyám, olyan jó új emberkéket látni végre a mi kicsike villácskánkban ^. ^ 


 Alison és Melody Cameront még a konyhába is elkísérte.
Alison: és mi a foglalkozásod? 
Cameron: Igazából szabad művész vagyok. Megrendelésekre készítek dolgokat. Pl asztalt fabrikálok otthon vagy székeket. Általában mindent fából. Akkor szoktam festeni, fotózni. 
Melody: Waooow de izgisen hangzik.


 Dean: Jézusom mint a keselyűk nem?
Lincoln: Én már tudtam... Mikor beléptek az ajtón. Ez van nőkből vannak.
Dean: Azt hiszem magányos leszek idebent.
Lincoln: Dehogy leszel az = ) Velem bármikor beszélhetsz
Dean: Ez jól esik. Köszi.


 Diana: Kész a főzet. Nagyon várom mit szólsz majd.
Lincoln: Még mindig úgy gondolom ez őrültség. De derítsük ki.


 Lincoln: Hüm.... érdekes érzés...


Lincoln: És most?
Diana: Szólítsd meg őket!
Lincoln: Halacskák... értetek engem?
Hal: Kérlek ölj meg engem...
Lincol: Mi a fene??? :O


 Diana: Szóval többet szeretnél megtudni?
Lincoln: Igen minden képen. Jó lenne ha kimennénk elmennénk a sim egyetemre. Ezt meg kell osztanunk a többi simmel is.
Diana: Álljunk fel mutatok neked egy másik varázslatot is.


Ezután elcsattant egy csók.


Lincoln: Nem tudom mi van velem. Teljesen úgy érzem mintha csak Diana lenne a fejemben. Imádom őt. Egész nap csak vele lennék legszívesebben.


 Celeste: Szeretnék gratulálni az első szerelmes párnak a villában.
Diana: Hát igazán köszönöm.
Dean: Érdekes... de én is gratulálok. 
Celeste: Remélem rám is rám talál a szerelem :$
Dean: xD Hát Celeste erre ink nem mondok semmit, mert megsértődsz...
Alison: Mondd csak ki nyugodtan... úgyis tudjuk, hogy mindig csak szemétkedni tudsz.
Dean: Huha már megijedtem azt hittem meghaltál, hogy nem szólsz bele semmibe.
Dylan: Huha... 

 

Celeste: Hát tudjátok mit én teljesen belezúgtam. Azok a kék szemek <3


 Dylan: Tudod én olyan egyke vagyok. Mindig kerestem a nagy helyeken egy helye ahol egyedül lehetek. Nehéz néha egy tesóval együtt élni
Lincoln: Nekem mondod? Öt testvérem van, és én vagyok a középső. Tudom miről beszélsz.


 Cameron: Tudod én azt hittem nem leszek ekkora nagy szám... 
Melody: Megörültél? Te vagy eddig a legjobb pasi aki ide bejött.
Cameron: Komolyan így gondolod?
Melody: Hát persze. Figyelj van egy ötletem. Bizonyára észrevetted Alison mennyire taktikus, és ragadós. Látta, hogy megtetszettél nekem, és egyből utánad futott. Megkérhetlek rá, hogy ügyelj vele kapcsolatban?
Cameron: Szóval bejövök neked? :)))


 Az este igazi jakuzzi partiba fulladt.

De végül mindenki nyugovóra tért. Sok kérdés merülhet fel mi lesz ezeknek a kapcsolatoknak, és történéseknek a következménye, és hogy folytatódik a játék. Sajnos viszont a következő részben haza kell küldenünk valakit. Megint rajtatok áll a döntés.  Fontos tudni való, hogy a Sims Villa 9 összesen 12 részes lesz. E mellett még egy fontos tudni való, hogy már berendeltem a Sims Villa 10.évadát Jubileumi címmel. Több infó fent a Sims Villa 10 fülön. Találkozunk legközelebb. Sziasztok.