2015. december 19., szombat

Sims Villa 9 - 7. Rész



7.RÉSZ
Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: Diana és Lincoln szerelme megingott Alison miatt. Dean lett a következő kieső.


Reggel a lakók karácsony reggelére ébredtek.


Mindenki gyorsan át is vette ruháit is körbeültek, míg Melody készítette a karácsonyi reggeli vacsorát :' D


 Celesta: Olyan gyönyörű a ruháitok. 
Alison: Jaj ne butáskodj! Nézz már magadra! Te vagy hókirálynő ^- ^
Cameron: Tényleg gyönyörű vagy. 
Celesta: Awwwwww *0*


 Celesta: Olyan aranyosan voltak. A kedvenc ünnepem a karácsony :-3 Ilyenkor jön le hozzánk a Jézuska. Mondjuk én a télapót jobban szeretem. Na mindegy is a lényeg, hogy ez az a része minden évnek amikor mindenki a gyönyörű ruhámat csodálja.


Lincoln: Sajnálom, hogy olyan hülye voltam.
Diana: Én is : C ..... Én szeretlek.
Lincoln: Én is
Dylan: Hihi ^- ^


Szóval mindenkit megcsapott az ünnep szele.


Melody: Megint csak egyedül csináltam minden házi munkát. Én nem takarítónőnek vagy szakácsnak érkeztem ide. Már roppantul elegem van belőle. Csak a karácsony miatt nem szóltam semmit, de következő alkalommal mindenkinek megmondom a magamét.


 A lakók karácsony alkalmából egy táncparkettet kaptak DJ pulttal. Egy csocsó asztalt és egy játékgépet.


 A táncparkettnek Alison örül a legjobban, ahogy elnézem.


 Diana és Lincoln is boldogan ünneplik a karácsonyt.

 

 Eljött a vacsora ideje amikor is hagyományt rombolva mindenki szanaszét ült.


Alison: Miért nem tudunk együtt enni, egy asztalnál : C Na mind egy.... 
Celeste: Hát tudod már nem divat ilyeneket csinálni. De a lényeg, hogy mi még betartjuk ezt a hagyományt. 
Alison: Mit gondolsz ezen nagy ünneplések után ki lesz az aki kiesik?
Celeste: Nehéz lenne megmondani.... de én rád tippelek.
Alison: MI?????? miért gondolod ezt? : O
Celeste: Hát tudod tönkre akartad tenni *harap* egy bimbózó románcot. Miattad vesztek össze Lincoln és Diana.
Alison: Hát na idefigyelj ezek ketten nem szerelmesek csak eljátsszák. Nem láttad Az Éhezők Viadalát?
Celeste: Az egy film?
Alison: ahhhh hagyjuk.... 


 Mielőtt mindenki megkérdezné, a hó egy moddal lett megcsinálva. Szóval a villa hívott egy profi zongoristát, és ő pedig karácsonyi dalokat játszott a lakóknak, míg páran köntösben álltak a mínusz hatvan fokban szóval elég profi lehetett az előadás.


Diana tűzet gyújtott, és igazi romantikus pillanatokat szerzett magának és Lincolnak. Selfiztek is haha : D


Diana: Tudjátok sosem voltam még ilyen boldog. Bájitalok ide oda, de az igazi szerelem mindennél többet ér.


Diana és Melody épp kint táncikált, és beszélgetett miközben bent Celeste és Alison tervezgetett valamit.
Alison: Tudod Celeste te vagy az egyetlen ebben a villában akivel nem akarok csúnya módon végezni. Itt az idő bele lendülnöm a játékba vagy végül tényleg kiesem
Celeste: Mire célzol?
Alison: Amíg Diana nem figyelt locsoltam egy kis olajat a ruhájára.... 
Celeste: TE MEGÖRÜLTÉL????


 Diana lángokban állt. Igazi gyertya lett belőle : D Egy karácsonyi gyertya xD


Persze lefürdött, és kicsit lenyugtatta magát így:


 Lincoln: Nagyon megijedtem...sőt halálra.
Dylan: Jah... én is.. főleg nem akartam látni a halált. Borzongok tőle. Egyszer a suliban... Cameron meséld el te. A te osztálytársad volt.
Cameron: A suliban meghalt egy öreg néni. A kaszás jött minden sim zokogott körülötte aztán végül elvitte az öreg néni lelkét. Sötét idők voltak azok.
Lincoln: Azta... : /


Szépen eljött az este és mindenki nyugovóra tért. Ennyi volt a karácsony. Köszönöm, hogy megint velem tartottatok. Kellemes ünnepeket nektek, és ne feledjétek, hogy 2016-ban is itt leszünk. A következő részben megalakul az első klubunk, és kiesik egy valaki. Szavazni oldalt felül lehet. Sziasztok.