2015. december 20., vasárnap

Sims Villa 9 - 8. Rész

 

8.RÉSZ
Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: Eljött a karácsony reggele. Mindenki felvette ünnepi ruháját, és leesett az első hó is. Volt zene, tánc, kaja és pia és szerelem, tűz és játék. Diana és Lincoln kibékültek, Alison viszont felgyújtotta Diana-t bosszúból.


 Nos, habár az előző rész nagyon happy volt, egy kis tragikus véggel, ma el sim elhagyja a játékot 8 egész rész után.


 Reggelinél már téma is volt a bennlévő játékosok kitárgyalása.

Dylan: Teljes mértékben egyetértek veletek. Szerintem is Alisonnal kéne kiesnie. 
Celeste: Nem értitek őt. Léci ne bántsátok.
Melody: Az ég szerelmére Celeste legyen már egy kis eszed! Kihasznál téged is! 
Celeste: Csak szerintem híztál egy kicsit Melody mióta bent vagyunk? o - o
Lincoln: Határozottan kerekebb lettél Melody :3
Melody: Menjetek a pics@ba!!!
Celeste: Na de hát!!! :O 
Lincoln: Szóval akkor ott tartottunk kit tartotok esélyesnek az első háromba :- ) Tesók?
Cameron: Jelen állás szerintem Celeste és Dylan a legesélyesebb, és mellettük lesz majd egy valaki.
Dylan: Miért gondolod ezt tesokám? Te és én leszünk a fináléban. 
Melody: Majd meglátjuk ; - )


 Alison a dühét edzéssel próbálja levezetni.


Alison: Igen tudom, hogy jó kislányként jöttem be, de az ember változik. Főleg a körülmények miatt. Én itt fenyegetve érzem magam. Nem tudok bízni olyan simekben akiknek nincs semmi sütnivalójuk. Mondhatnám, hogy piece of cake, de ez nem így megy. Itt vagyok 0-24-be ezekkel a simekkel együtt akik nem dolgoznak csak henyélnek és nekem ugranak ha csak egy rossz szót szólok. Lesz ami lesz én tudom, hogy mindent megtettem, hogy megnyerjem ezt a játékot.

 

 Celeste: Te meg mit csinálsz ilyen hidegben?
Alison: Hóembernek álcázom magam! Szerinted??? Relaxációs jogát csinálok.
Celeste: Beszállhatok? 
Alison: Gyere csak :- )


 Diana: Nem lenne kedved ma este itt kint táborozni? Mint az előző évadban a sztárok :- )
Lincoln: De ez egy jó ötlet... sok mocskos gondolatom támadt.
Diana: Háháháhá : D


Lincoln: Nem akarok veled bunkó lenni, de megmondom kerek perec, hogy a tesóddal ketten tutira nem kerültök a fináléba.
Cameron: Miért gondolod ezt?
Lincoln: A nézőknek sosem a kedves tesók a kedvenceik hanem az akit a legjobban kirekesztenek, ellentétben pedig a szerelemes párok. Szóval ezen teória szerint Alison, én és Diana vagyunk a legesélyesebbek a fináléra. Tenned kell valamit...
Cameron: Majd még elgondolkodom ezen.


Celeste selfie a hal akváriummal.


 DE akkor most itt az idő, hogy kiderüljön kinek kell mennie ezúttal. 48 szavazat érkezett. Köszönöm szépen. A kiesett pedig nem más lett, mint nagy aránnyal:




 A 4.kieső Alison lett.


 Celeste: MIII??? De ez hogy történhetett? Felháborító!!!!
Alison: Nyugi Celeste! : ) Neked szurkolok.
 

Alison: Tudtam, hogy én jövök. Nem érdekel a dolog, mert úgysem nyerhettem volna, de meg szeretném jegyezni, hogy nem tűnök el örökre. Még hallanak rólam.


 Alison ezzel kiesett. Köszönöm Zolinak a játékot, és ne legyen mérges, mert ez így alakult.


 Diana: Hát én nagyon boldog vagyok \*-*/
Melody: Nem tudom, hogy vagytok vele, de úgy érzem most nem tudnám megmondani ki esik ki..
Lincoln: Valószínűleg Alison cinkosa, ha érted mire célzok. ;- )


 Cameron: Nyugodj meg egy kicsit! Ne feledd miért vagy itt bent. Magadért elsősorban.
Celeste: Tudom, de... hát... nem tudom :""(
Dylan: Jaj ne sírj gyere ide *ölelés*


 Melody: Tudják én nem ellenzem azt ha valaki jogosan kiesik, de túl sok volt a különbség. Minden esettre nem felejtem el, hogy együtt álltunk ki Dean ellen még az elején... milyen furi, hogy csak én maradtam közülük :( A kezdeti bandából most már csak négyen maradtunk. Lehet ideje lenne Dylannek vagy Cameronnak mennie!


 Cameron: Ha most döntenem kéne azt mondhatnám Melody-nak kell menni, de őszintén szólva lövésem sincs ki megy.


 Celeste: Habár Alison gonosz némben volt néha legbelül tényleg egy jó kislány volt. Most remélem Melody esik ki!!! -.- Vagy Diana.


Diana: Folyton hülyének nézett, leszólt, felégetett szóval igen én vagyok most a világ legboldogabb embere. Kicsit sem sajnálom. A következő körtől viszont félek. Már tényleg csak egy páran maradtunk... Mi lesz?

Bizony! Már csak hat versenyző maradt. A következő részben is kiesik valaki. Nincs sok idő szavazni, mint általában, így ha lehet minél hamarabb. Nem kell sok lehetőség közül választani.  Köszönöm a figyelmet, és kövesetek minket továbbra is. Lájkoljátok Facebook oldalunkat.