2015. december 26., szombat

Sims Villa 9 - 10.Rész

 

10.RÉSZ
Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: Hatan maradtak, és megalakult két klub a fiúké és a lányoké. Végül Melodynak el kellett hagyni a villát.


Most, hogy Melody elhagyta a villát nem csak ürességet, de a tisztán tartást is magával vitte. Így kénytelen volt Celeste ezt magára vállalni, és takarítani.


 Cameron: Itt írta meg nekem, hogy mennyire fontos vagy neki, és hogy készül valamire.
Lincoln: Nem lesz ez... kínos? Nem fordítva kéne megtörténnie?
Cameron: Szerintem csak az a lényeg, hogy szeretitek egymást.


 Lincoln: Köszi szépen.


 Szépen elmúlt a nap, és mindenki aludni ment.


 Közös reggelizés, közös szaunázást a lakók mindent közösen csinálnak :' D


 Lincoln: Mi a baj Celeste?
Celeste: Őszintén szólva féltékeny vagyok a szerelmetekre. Úgy érzem velem senki sem foglalkozik.
Lincoln: Megörültél itt vagy a Sims Villában. Mindenki veled foglalkozik : - )
Celeste: Jééé igaz : ))) hihi köszi Lincoln és a virslidet is.
Lincoln: Nincs mit.


 Megtörtént az amire Diana már várt régóta.


 Lincoln: Igen!!!! Persze!!! Szeretlek <3
Diana: Én is! : )


 Ami ez után történt az már csak történelem :' D


 Cameron: Emlékszel mikor mami kertében néztük a csillagokat? Isteni idők voltak azok :- ) 
Dylan: Emlékszem... akkor még maminak nem volt ősz a haja.
Cameron: Szerinted együtt eljuthatunk a végéig Dylan?
Dylan: Ha ügyesek leszünk igen tesókám <3


 Diana: GYEREKÜNK LESZ!!!!! TERHES VAGYOK LINCOLN!!!!
Lincoln: JÉZUSOM!!!!


 Celeste: Te játékgép legalább nem hagysz el engem <3


Diana: Celeste nézd csak! Terhes lettem.
Celeste: Úr isten gratulálok. Nagyon szép gyermeketek lesz biztos vagyok benne : - )


 Eljött a kiesés ideje. Kiderül melyik simnek kell elhagyni a villát ez alkalommal.



 Celestét választottátok. Így neki kell mennie.


 Celeste: Sok sikert nagy fiú! : - )
Cameron: Vigyázz magadra.


 Celeste: Vigyázz magadra nagyon :' (((( és a babára is.... most már meg kell nyerned!
Diana: Rendben drágám <3 :' (( Sajnálom.
Celeste: Semmi baj.


 Celeste: Hosszú utazás volt, de jó volt itt lenni, és átélni ezt az egészet. Most azon leszek ,hogy megtaláljam Sims társam, és leéljem rendesen a sims életemet  ha lehet nem szegényen, hanem gazdagon. Köszönök mindent kis bogyokák <3

 

 Köszönöm Bálintnak a részvételt : - )

Jöhet az utolsó kör. Már mint az utolsó a finálé előtt. Szavazatok: