2015. december 21., hétfő

Sims Villa 9 - 9. Rész

 


9.RÉSZ
Előző rész: ITT 

Az előző rész tartalmából: A lakók egész napos latolgatást tartottak. Ki esik ki? Ki marad? Ki nyer? Végül Alisonnak kellett hazamenni. 


 Egy nap telt el Alison kiesése óta. A lakók ünnepelnek, hisz ők a feles csapat. Három lány, három fiú. Igazi kontraszt van az utolsó hat lakó között.


 Celeste: Mondjátok, hogy ti gondoltátok volna, hogy pont mi leszünk itt?
Diana: Őszintén szólva azt hittem Naomy és Alison úgy szövi majd a szálakat, hogy végül csak ők maradjanak a szövetségeseikkel. Érdekes... 
Melody: Igen tudom én és Celeste ott álltunk az oldalukon. Elsőnek Celeste Naomy oldalán aztán én Alisonén, és aztán Celeste Alisonén... sajnos az élet ilyen.
Lincoln: De minden változik, és szerencsére mi maradtunk.


 Cameron: Személy szerint áldom az eget, hogy kicsivel később jöttünk.
Dylan: Ja én is tesókám. Tudom, hogy a szőkék a gyengéid.


 Mindenki: Hahahahah


 A villán belül megalakult két klub. Az egyik csak a lányoknak, a másik csak a fiúknak.

 

 Lincoln: A két tesónak kellett egy vezér alkat. Örülök, hogy én lehettek a klub vezetője.


 Celeste: Cukik voltak a lányok, mikor megengedték, hogy én vegyem át a vezetést.


 A lányok csocsóztak, és jót csevegtek.

 

Lincoln: Balra!!! Ott az az űrhajó!!!
Dylan: Én jobbról kerülöm be!
Cameron: Okés én akkor balról. Lincoln te menj előre tisztítsd meg az utat.


 Melody: Mondtam Cameronnak, hogy vigyázzon Alisonnal. Tudtam, hogy rá fog szállni... Sajnos tudni lehetett már az elején, hogy ő és Naomy egy... szóval olyanok amilyenek.
Diana: De legalább Naomy nyíltan volt szemét... Alison egy igazi jó kislányba bújt farkas volt.
Celeste: A lényeg, hogy együtt vagyunk.


 Körülbelül még két sims percig, ugyanis 30 szavazattal egy újabb lakónak kell távozni... ez a lakó pedig nem más, mint:



 Melody!!!


 Diana: Nagyon vigyázz magadra. Köszönök mindent.
Melody: Én is. Bocsi ha megbántottalak.


 Celeste: Nagyoon cukiii vagy :' CCCC Vigyázz magadra.

 

 Cameron: Örülök, hogy megismerhettelek.
Melody: Én is :$


 Melody: Sok mindent nyertem... bizony meghíztam itt bent, de Cameront megismertem, és ez sokat jelent nekem. Lett két barátnőm... Habár lett egy ellenségem is... Köszönök mindent :' (

Köszönöm Hajniinak a részvételt, és a szavazatokat. Újabb szavazás indul. Öten maradtak, és ti döntötök. Hamarosan már a fináléról kell dönteni :3 Szóval akkor szavazatok, és maradjatok velünk: