2016. december 17., szombat

Sims Villa 10 - 7.Rész

 
Sims Villa 10
7.RÉSZ
ELŐZŐ RÉSZ: 6.RÉSZ


Üdv újra nálunk a Sims Villában. Az előző héten és még a hét elején folyamatosan követhetük mi történik a villában. Lakók jöttek, és megismertük őket. Kapcsolatok épültek fel, szövetségek, és ellentétek. Ma kiderül kinek kell elhagyni a játékot a ti kezetek által. Hogy ki lesz az az hamarosan kiderül, de mindenek előtt nézzük hogyan telt az utolsó napjuk a lakóknak.


A két klub elfoglalta magát a villában. Próbáltak kikapcsolódni. Míg más simek jártasságpontokért küzdöttek. Főleg az új lakók mivel ők le vannak maradva. Ugyebár a következő epizód a próba epizódja lesz, ahol kiderül ki lesz védett a jártasságpontjai alapján, de ezeknek a szabályairól bővebben, majd ott találkozhattok. Minden esetre jobb ha már most gyűjtik a pontjaikat a lakók.


 Dereck: Ne viccelj már Lux. Téged nem küldenek haza. Te egy érdekes karakter vagy. Tudod ki nem érdekes? Dexter. Azt sem tudom hol van.
Lux: Meg Alissa. Vagy talán csak én látom így nem tudom :/
Sam: Srácok élvezzük ki ezt a napot, mert lehet ez lesz az utolsónk.



 Sam: Azért van bennem egy kis feszkó. Pörög az agyam, hogy ki lehet az, és hát nem toom. Én csak remélem, hogy nem egy hozzám közel álló személy.


Rosalia: Tudod az edzettség nagyon fontos.
Silvia: Hát én nekem valahogy sosem sikerül elhatároznom magam mellette.
Rosalia: Hát pedig kéne. Fontosak lesznek a jártasságpontjaid.
Silvia: Nekem nem kell védettség 😀



Rosalia: Silvia azt hiszi, hogy neki nem kell védettség. Csak szerintem nagyon beképzelt? Miért hiszi azt, hogy ha így viselkedik a nézők majd szeretni fogják? Nem hiszem, hogy valaha végig nézett volna egy évadot is a Sims Villából.


Silvia: Ha Britney lesz az felbomlik a szövetség.
Alissa: Micsoda? Ezt most miért mondod?
Silvia: Mert én sosem kedveltek. De egy valamit tudj ha esetleg én távozom. Te csak egy eszköz vagy és semmi más.
Alissa: Menj a pokolba Silvia!



Alissa: Tudtam én, hogy ez egy álnok, kétszínű kígyó. Remélem a nézők őt küldik haza.


Lux: Titokban remélem Britney az.
Chanel: Haha 😂 Ugyan erre gondoltam.
Lux: Talán össze kéne fognunk nem?
Chanel: Hát figyelj én szabad vagyok... De lehet szó arról, hogy néha kibeszéljük a többieket.
Lux: Én benne vagyok 💋



Chanel: Kedvelem Lux-ot szerintem egy aranyos lány, és szerintem vele könnyedén kijövök majd a későbbiekben.


Ben: Nem érzed veszélyben magad? Épp csak most érkeztél, és máris benne vagy a pakliban.
Axel: Nem figyelj ha menni kell akkor menni kell nincs mese. De te is benne vagy a pakliban. Lehet te mész.
Ben: Hát igen tudom de...
Axel: Mert hát nem sok mindent csinálsz itt.
Ben: Jó én azt hiszem megyek megnézem kint vagyok-e.
Axel: Okés ha megtalálod magad add át, hogy puszilom.



Ben: Ennek a srácnak elmentek otthonról.


Simon: Ha ki is esne egyikünk én továbbra is melletted maradok Dereck.
Dereck: Természetesen. Én is melletted amíg csak szűkséges.
Simon: Alig várom, hogy kiderüljön ki megy. Valamiért úgy érzem nagy csattanó lesz.
Dereck: Én Silviára tippelek, de majd kiderül.


Ben: Tökre elvan szállva magától. Tök idegesítő. Remélem őt küldik haza.
Britney: Jaj Ben! Na légy ennyire buta. Nem fogják. Ő az aki nem illik bele a képletbe, és ezért érdekes. Egy olyat fognak haza küldeni aki idegesítő, és álszent. Én már tudom.
Ben: Ezt nem mondod komolyan? 😬



Britney: Én nem félek, mert számoltam, és kalkuláltam, hogy ki lehet az. Két név van a fejemben, és remélhetőleg az fog kiesni akire számítok, és nem én. Ha én esnék ki, hát akkor ennek így kellett lenni. Emelt fővel távozom, mert még így is több időt voltam idebent mint bármelyik más taktikus lány.


A lakók utolsó éjjele és nappala a kiszavazás előtt.


HOGY KI ESETT KI? DERÍTS KI ITT /KATT A KÉPRE/:

simsvillaug.blogspot.hu/2016/12/sims-villa-10-8resz-kiszavazas.html