2016. december 11., vasárnap

Sims Villa 10 - 6.Rész

 
Sims Villa 10
6.RÉSZ
ELŐZŐ RÉSZ: 5.RÉSZ



 

Üdv mindenkinek! A hatodik rész több szempontból is fontos. Beköltözik az utolsó két lakó, és ezzel teljes lesz a villa. Szóval elindul a kiszavazó szavazás. EGY SIM akit megszavaztok kiesik, és helyére egy új sim költözik be. A szavazás itt nagyon fontos. Ez az első és egyben utolsó olyan lehetőség amikor az összes sim egy lapra fel van téve. Ez után csak párbajok lesznek, ahol oldalt választotok, de itt ennél a szavazásnál teljes véleményt alkothattok. KI az a 12 sim közül aki nem fogott meg titeket, akire nem vagytok továbbá kíváncsiak? Aki unalmas. Erre leszek kíváncsi.  De akkor kezdjük is az összefoglalót.



Britney úgy gondolta jó lenne készíteni egy pisztácia fagyit és megismerkedni az új lánnyal, így is tett.


 Britney: Szia. 
Chanel: Azta! Te tudsz beszélni? 😒
Britney: Jó igen tudom nagyon elkerültelek. Viszont tudnod kell, hogy semmi gondom veled csak nehezen dolgozom fel az új lakókat 😊
Chanel: Aham. Hát nem tudom. Én valamiért úgy érzem, hogy nem vagyok szimpi neked.
Britney: Jaj dehogy is 😚

 

Chanel: A lány be is bizonyította, hogy fél. Fél attól, hogy ellenségeket szerez. Én pedig nem fogok azonosulni egy ilyen személyiséggel. Szóval azt kell ,hogy mondjam megvan az első jelem tulajdonosa.


 Dexter: Hamarosan mind itt leszünk. Teljesen széthúztak minket. Nagyon érdekes, hogy pár ember mennyire megváltoztat mindent.
Simon: Dehogy választott. Az első hatos örökre az első hatos marad. Haha 😆
Dexter: Örülök, hogy te ezt így látod. Szerintem hamarosan kialakulnak a szövetségek, vagy már kialakultak, és mivel nem szerepelek egyben sem, így valószínűleg elég jó célpont leszek. 😏
Simon: Dexter, haver. Ne agyalj ennyit ezeken, mert ezért fordult be.



Simon: Én feladtam Dextert. A kezdetek óta próbálom rávenni, hogy változzon meg a bent maradása érdekében, de nem tudom megváltoztatni. Ő ilyen és kész, és épp ezért fog kiesni.


 Eljött az este. A két utolsó lakó már készen a beköltözésre.


 Axel nagyon hasonló Dexterhez, de ő kifejezetten csak festő. Nem annyira különc, inkább figyelemre vágyó. Könnyen megbánt simeket, és nehezen kezeli a kapcsolatokat. Nehéz vele kijönni, és még nehezebb megérteni a mondanivalóját. Folyamatosan nagy szavakat használ, és okoskodik. Tenyérbemászó, de talán jót tenne a lakóknak egy ilyen személyiség. Felkavarja majd az álló vizet már ha bent marad.


 Rosalia egy nagyon kifinomult üzletasszony. Nagyon ügyesen bánik a pénzzel, és a szavakkal. Nem fél kimondani az igazat, de csak akkor teszi, ha az nem jár veszteségekkel. Üzletasszonyként is van ideje a közösségi médiára ahol rengeteg követővel rendelkezik.


 Szokás szerint betértek a villába, és az étkező asztalnál ismerkedtek a többiekkel miközben Britney fagyiját majszolták.


 Ben: Annyira hasonlítasz pedig az egyik kedvenc latin énekesnőmre. 
Rosalia: Nagyon aranyos vagy. Bárcsak olyan jó hangom is lenne, mint akire gondolsz. Gondolom, hogy jó hangja lehet. 
Ben: Meseszép! 
Simon: Nagyon durva, hogy már mind bent vagyunk. Biztosan történni fog valami.
Rosalia: Nagyon gáz, hogy ennyire későn jöttem be. 
Simon: Pontosítok: Utolsónak 😂😂
Rosalia: Te vagy itt a humor herold már látom. 😆



 Rosalia: Hát első benyomást tekintetében én pozitívan csalódtam. Azt hittem az előző évadokhoz képest lejjebb megy a színvonal, de nem erről van szó. Erős ez a mezőny, és talán az eddigi legkülönlegesebb is. Innen nehéz lesz eljutni akár a fináléba is. Kicsit aggaszt, hogy utolsóként jöttem a játékba.


 Axel: Igaziak? Nem hiszem 😂
Chanel: Figyelj ide kisgyerek! A melleim igaziak! Te tényleg ennyire bunkó vagy?
Axel: Nem feltétlenül. Csak ha muszáj.
Chanel: Úr isten. Hát figyelj ez nem valami jó kezdés szerintem. 
Axel: Hát nem 😛



Axel: Idebent az emberek nagyon be vannak feszülve, de ez engem nem szokott aggasztani. Megtalálom a helyemet.


 Ez után a lakóknak elárulták, hogy elindul egy kiszavazó szavazás. Egyiküknek a holnap után véget ér a játék, és helyette egy új sim költözik be. A tizenkettő sim közül egynek biztosan véget ér a Sims Villa 10-es pályafutása.

 

 Britney: Nagyon lesokkolt a dolog. Amiben bízok az az, hogy a nézők észreveszik, hogy ha most kiesek azzal bukik minden. Minden amit előre elterveztem, és én garantálom, hogy nem akarnak lemaradni róla.



 Alissa: Kicsit megijedtem, mert hogy őszinte legyek veszélyben érzem magam. Nem voltam sosem ott százszázalékosan. Főleg, hogy sokan vagyunk nem tudom, hogy mennyit látnak belőlem a nézők. Nem tudtam elmondani meg annyi dolgot, amit szerettem volna. Félek.



 Ben: Ha esetleg nekem kell menni elfogom fogadni, de semmiképpen sem akarok. Már megszoktam a bent létet, és szeretnék még maradni. Ahogy mindenki, szóval ez a pár nap nagyon nehéz lesz.😣


 Ez után mindenki a tűz köré gyült, ahol történt egy újabb szövetkezés.


 Lux: Gondoltad volna, amikor bejöttünk, hogy ide jutunk?
Silvia: Hát hogy őszinte legyek nem. Igazából ahogy megismertelek taszított ez az egész dolog. Nem a transzvesztitaság hanem maga a tetkót, az öltözés a haj meg minden, de szerintem okés vagy.
Lux: Haha 😂 Köszi szépen.




 Lux: Silvia be van tojva. Tudom! Érzem rajta, hogy most igazán megfogták a grabancát. Azt gondolta első párbaj következik, és megússza, hogy itt legyen. Én nem bánom ha haza küldenek, de egy valami biztos, hogy tiszta lelkiismerettel hagyom el a villát ha kell, míg Silvia csupa megbánással tenné ezt.


 Rosalia: Te előttünk jöttél igaz?
Chanel: Igen. Sajnos. Nagyon egy el*ott helyzet ez. 
Rosalia: Nekem mondod? Szerintem köztem és Axel között dől majd el, és remélem engem tartanak majd bent.
Chanel: Figyelj mindenki benne van a pakliban.


 Dereck: Srácok itt az idő. Már korábban is szerettem volna ha ez megtörténik ,de akkor most szeretném ha szövetséget kötnénk.
Sam: Én benne vagyok. Most nagyon nagy szűkség van rá. Bárki kieshet. 
Simon: Hát öhm...😓
Dereck: Mi a baj Simon?
Simon: *Dexterre pillant* Semmi. Benne vagyok.



 Dereck: Itt volt az ideje annak, hogy megalakuljunk. Muszáj volt, mert így együtt több dolgot tehetünk, és talán a nézőknek szimpatikus lesz, és érdekes, hogy mi sülhet ki a szövetségből.


Dexter: Figyelj szerintem én megyek szóval nincs min aggódnod. 
Alisson: Jaj ne mondj már ilyeneket Dexter. Bárki lehet. Mindenki benne van a pakliban. Honnan tudod, hogy nem Silviát akarja mindenki haza küldeni? Ki fog majd derülni. 


ELJÖTT AZ IDŐ! SZAVAZ ARRA AKIT NEM AKARSZ MÁR A VILLÁBAN LÁTNI! JELÖLD BE A NEVÉT MAJD KLIKKELJ AZ ELKÜLD GOMBRA!
A következő részben még nem derül ki ki esett ki, majd a rákövetkező rész lesz a kiszavazó epizód. Szóval idő az van. Mindenkit alaposan megismerhetettek. Látjátok, hogy ki hogyan áll a villában, hogy milyen a helyzete. Itt lesz az idő, hogy leadjátok a szavazatotokat. Köszönöm hogy velem voltatok. Találkozunk legközelebb is.