2016. december 10., szombat

Sims Villa 10 - 5.Rész

 
Sims Villa 10
5.RÉSZ
ELŐZŐ RÉSZ: 4.RÉSZ


 Sziasztok! Mivel már eléggé közeleg a kiszavazás, úgy döntöttem, hogy ma beköltözik ugye alapból is egy lakó, majd a következő részben az utolsó kettő is beköltözik a villa fala mögé. Szóval ez utáni részben már indul a SZAVAZÁS! Szóval mindenki legyen résen, mert el kell majd döntenetek, hogy melyik legyen az a sim, akinek el kell hagyni a játékot. Sosem tudjátok majd meg mi lett volna ha marad, szóval olyanra szavazatok akit vagy utáltok, vagy unalmasnak találtok. Ma viszont még nem tartunk ilyen szinten. Ma megint csak egy lakó beköltözésének lehettek szemtanúi.


 Chanel Obrien készen áll ,hogy felforgassa a kedélyeket a villában.

 

 Chanel Obrien egy törtető nőszemély. Csak, mint Britney imád egy csoport középpontja, irányítója lenni. Kedvenc idő töltése saját maga folyamatos topon tartása. Edz, kozmetikushoz jár, bulizik és imádja az életet, de elért egy pontot, ahol ennél többre vágyik. Hírnévre, és pénzre. Chanel bár törtető elég jól kijön a simekkel. Sok barátja, és követője van. Egyáltalán nem rossz sim, csak ambiciózus, és ezáltal néha rossz útra tér, hogy megszerezze amit akar.



Chanel az előző nap utáni este utáni nap estéjén érkezett > . < Tudom, így ez bonyolult. Szóval a 4.rész ahol abba maradt az után eltelt egy nap, és most este érkezett.



 Chanel betért a villába, ahol tárt karokkal fogadták a lakók.



 Dereck: Nagyon csinos vagy. Te is modellként dolgozol?
Chanel: Igen modellként is dolgozom, de igazából még tanuló vagyok.
Dereck: Sokat jelentene neked is a nyeremény gondolom.
Chanel: Hát persze, de nem ez a cél. Tudod én csak szeretem ezt a showt, és részese akartam lenni szóval nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek.
Dereck: Természetesen.


 Lux: Mint látod mi akik itt vagyunk emberségesen bánunk veled.
Chanel: Miért a többiek nem emberségesek?
Lux: Hát figyelj. Én igazából pontosabban két emberre gondoltam.
Chanel: Tudom kikre gondolsz arra a két csajra akik egyből elrohantak a szaunába. Tudod engem igazán nem érdekelnek az ilyenek.
Lux: Sajnálom, hogy nem velem jöttetek be mind a hárman a legelején.
Chanel: Miért kik voltak az elsők?
Lux: Hát Britney és Silvia a két csaj. Aztán ott volt Sam és Samuel akik nagyon aranyosak voltak, de már akkor is sülve főve együtt voltak. Dexter a könyvmoly meg magányos farkas volt teljesen elvoltam veszve, de most már örülök, hogy vannak itt olyanok ,akikkel lehet beszélni és szót érteni.
Chanel: Ez kedves tőled. Én is jobban örültem volna, de ez így alakult.



 Lux: Chanel egy tündéri lány. Nagyon aranyos és kedves. Habár hasonló Britneyhez, de igazából semmiben nem egyeznek. Remélem idővel legjobb barátok lehetünk.


 Alissa: Tudod én is modellkedéssel foglalkoztam. De én eléggé bele buktam. Neked hogy ment?
Lux: Hogy őszinte legyek én már lassan négy hónapja nem álltam kamera elé. Egész végig a villára készültem, de egyébként sok felkérést kapok. Nem csak modellkedni hanem segíteni a szervezésekben. Suli mellet néha nehéz, de ez van.



 Alissa: Chanel nagyon jó fej meg minden, de egyfajta vetélytárs. Nagyon hasonló az érdeklősünk szóval vagy nagyon jóban leszünk vagy érik majd nekünk egy esetleges párbaj. Nem azért, mert nem tudnám elviselni, de nagy dicsőség lenne ha például egy olyan lány ellen, mint ő visszatérhetnék.



 Chanel: Dereck nagyon jó pali, és nagyon kedves is. Vele még vannak terveim. Lux a tipikus GAY friend. Szóval kell egy ilyen is. Alissa pedig eléggé csipkelődő, de mindenek felett áll Britney. Egy szót sem váltottunk még. Rám se mer nézni. Úgy érzem fél tőlem.



 Ben: Nem is érdekel az új lakó?
Dexter: Nem mondom, hogy nem, de nem dobom el tőle az agyam. Egy újabb szőke cica... tömegsim.
Ben: Ezt nem mondhatod komolyan. Külső alapján nem ítélhetsz meg valakit szerintem.
Dexter: Figyelj, én tudom mit beszélek. Kiállok az emberek mellet, de ezúttal most úgy érzem nem lenne közös témánk.
Ben: Mindegy. Legalább velem szóba állsz.








Ben: Nem tudom Dextert hova tenni. Kicsit olyan nekem, mintha kiakarna esni. Ha nem tesz semmit, akkor nem fogják szerintem a nézők bent tartani.


 Silvia: Nem hiszem, hogy akkora befolyást tudnánk szerezni az új csaj felett. Ahogy elnéztem talán ő a te riválisod lesz.
Britney: Dehogy! Teszek róla, hogy ne érezzen így. Nem szeretnék riválist. El kell majd őt is intézni, de nem most ez még a jövő zenéje.
Silvia: Félek egy picikét.
Britney: Miért?
Silvia: Hamarosan mind bent leszünk, és jön a kiválasztás.
Britney: Én ezt nem hiszem. Szerintem szimpátia szavazás lesz. Ha az eddig szériákra visszagondolsz.



 Silvia: Britney teljesen el akarja kerülni a párbajt. Azt gondolja, hogy eljut úgy végig a játékon, hogy nem párbajozik? Nagyon okos. Azt is eltudom róla képzelni, hogy már az én kitételemre is van egy terve. Ez a csaj nagyoooon taktikus. Sosem fogok benne megbízni százázalékosan.


 Samuel: De eddig még senki sem jött be neked?
Sam: Hát őszintén szólva nem nagyon. Talán Lux 😂😂😂😂 Csak viccelek, de még kajak nem.
Samuel: Alissa aranyos lány, és Chanel is jól néz ki. De én sem érzem még a késztetést.
Sam: Nincs kedved kimenni beszélni?
Samue: De mehetünk.

 

 Sam: Samuel nagyon jó fej. Tényleg ha ki is esek egy barátot már nyertem magamnak.


Silvia: Mit szólnál ha Lux helyett az utolsó játékost pécéznénk ki? Ő lesz a leggyengébb.
Britney: Lehet róla szó. Lux valószínűleg téged vinne, és hát ezt nem akarjuk.
Silvia: Hát nem.
Britney: Majd még meglátjuk. Alissát hagyjuk még ezzel.

Köszönöm, hogy ezúttal is velem tartottál. Remélem tetszett ez a 
rövidebb rész. Következő részben KÉT lakó érkezik és elindul a 
SZAVAZÁS. Tartsatok velünk legközelebb is. Sziasztok.