2016. december 9., péntek

Sims Villa 10 - 4.Rész

 
Sims Villa 10
4.RÉSZ
ELŐZŐ RÉSZ: 3.RÉSZ


 Sziasztok. Már nyolc lakója van a Sims Villa 10 villájának, így gondoltam, hogy összefoglalom kicsit, hogy eddig mi is történt. Beköltözött a hat első lakó. A testvérpár Silvia és Sam. A transzi Lux. Az eszes cselszövő Britney. A jó cimbora Simon és az örök különc Dexter. A kapcsolatok még kezdetben nem voltak kialakulva. Mindenki csapongott, majd megérkezett Dereck és egyből elkezdtek kialakulni a kisebb csoportok. Főleg Britney az aki irányítja a szálakat. Silvia és Lux ellentétéből Britney mindent kihasznált amit csak lehetett, és maga mellé állította Silviát. Közben nagy barátságok alakultak ki a villában Simon és Sam között. Az előző részben Alissa érkezése után Britney egyből kapott az alkalmon. Megfűzte őt és kialakult az első szövetség. Dexter és Dereck között is alakult egyfajta egyesség ,de még ők is ahogy sokan egyedül vannak a villában.

A mai epizód talán kicsit rövidebb lesz most. Az új lakó egy elég érdekes alak ismerjétek meg Ben-t.


 Ben Gilbert egy nagyon aranyos srác. Szakácsként dolgozik, és nagyon nagy baráti köre van. Ő nem tud megbántani senkit. Imádja a sorozatokat, és a főző müsorokat. Szeret gördeszkázni, és jógázni. Sajnos kiskorában a szülei állami gondozásba adták, de előbb utóbb egy családhoz került, ahol minden szeretetet megkapott. A sims villába jutás sokat jelent számára.



 Ben meg is érkezett, miközben mindenki élvezte a villa nyújtotta luxust.


 Ben: Eddig minden napotok így telt? 
Dereck: Hát nincs sok dolog, amit tenni lehet idebent szóval mondhatni igen.
Lux: Hány éves vagy? Bocsánat, hogy belerondítok a beszélgetésetekbe.
Ben: Semmi. 25 éves volnék. Még fiatal.
Dereck: Azta idősebb vagy nálam is.
Sam: Legyél nagyon résen barátom. Talán mi hárman vagyunk hozzád a legőszintébbek idebent. 





 Sam: Amit az új srácnak mondtam azt úgy is gondolom. Nem nagyon lehet megbízni azé idebent senkiben. Habár itt van Silvia ami elvileg előny lenne, de nem érzem ezt. Ő játssza az ő játékát én az enyémet. A lányok nagy része elvonulva éli itt az életét egész nap susmorogva. Úgy érzem túlgondolják a játékot.



 Dereck: Akkor tudatosult bennem, hogy ez a srác tényleg nem egy hülye gyerek. Tud dolgokat. Erre nem nagyon számítottam. Dextert gondoltam a csöndes megfigyelőnek, de tévedtem.


 Simon: Ez egyre nehezebb és nehezebb lesz. Többen lesznek, és ha nem teszel semmit, és nem kommunikálsz el fogsz tűnni. 
Dexter: Jaj. . . értem mit akarsz mondani, de nem fogok olyan lenni, aki nem vagyok. Én őszinte leszek. Én ilyen vagyok. Szeretek egyedül lenni.... ennyi.
Simon: De tudod a szövetségek kezdenek kialakulni, és az elsők akiket kiszemelnek, hogy együtt tegyék a jeleket a kívülállók lesznek.
Dexter: Én kész lennék egy párbajra. Nekem az sem lenne probléma. 
Simon: Ahogy érzed.



 Dexter: Már sokan mondták, hogy túlságosan elzárkózom, és hogy nem vagyok eléggé határozott az itt létemmel kapcsolatban. Én teljesen határozott vagyok. Tudom mik folynak a villában, és ha a nézők egy Silviát küldenének vissza helyettem akkor én nem is szeretnék itt lenni.


 A három lány elsőként jelent meg a többiek előtt, mint klub.


 Ben: Nem akarom elhinni, hogy te transzvesztita vagy. Tökre azt hittem, hogy lány vagy.
Lux: Én lány vagyok 😂😂😂
Ben: Jó hát tudod hogy értem. 
Lux: Persze értem én ^ - ^ 



 Lux: Ben nagyon egy édes srác. Talán eddig ő eddig a legszimpatikusabb. Kedves, és látszik rajta, hogy jószívű. Alig várom, hogy jobban megismerhessem őt, és remélem lesz hozzá időnk.


 Silvia: Jó fej az új srác? 😆
Lux: Hát öhm... igen? 😐
Silvia: Aha... hát az tök jó.😏



 Silvia: Lux-al el akarom hitetni, hogy jóban vagyunk. Nem akarom, hogy számítson arra, hogy mi ellene leszünk. Nehéz kicsit így szövetségben, mert habár titkosnak is szánjuk a többiek észreveszik, hogy folyamatosan együtt lógunk. Főleg Alissa és Britney. Én próbálok máshol is lenni, és több időt nélkülük tölteni ,de ez nem ilyen egyszerű.



 Dereck: Észrevetted te is hogy furcsán viselkednek a lányok?
Sam: Igen. Silvia is kedvesebb lett mintha el akarna rejteni valamilyen érzelmet. Akkor csinálta ezt, amikor meghalt a nagyink.
Dereck: Én szeretném ha mi jóban lennénk. De tényleg. Rájöttem, hogy te vagy az akiben meglehet bízni. Te egy nagyon jó gyerek vagy. 
Sam: *ölelés*  Bármi legyen itt vagyok. Ha megtudok valamit szólok.
Dereck: Köszi.


 Simon: Tudod mire vállalkoztál? 
Ben: Hát nem nagyon fogtam még fel. Elnézve a társaságot lehet nem is lesz ez ennyire egyszerű. Azt hittem családiasabb lesz a hangulat. Talán mint az előző szériába, de ahogy látom ez nem így lesz. 
Simon: Sajnos nem. De vannak akikkel fent tarthatsz jó kapcsolatokat. Majd kialakul.


Ben: Mikor bejöttem láttam, ahogy a tömeg nagy része ott van és játszik, és azt ahogy egy két ember máshol van el. Talán másra számítottam, de nem zavar. Én megtalálom a témákat bárkivel. Bármiről tudok beszélgetni. Elleszek anélkül is, hogy mindenkivel szövetkeznék és egész nap ezen járna az agyam.

 

Britney: Nem is hittem volna, hogy te ilyen jó fej vagy.
Alissa: Hát köszönöm a bókot. 
Britney: Figyelj Alissa lenne egy kis titkom számodra. 
Alissa: Titok? Milyen fajta?
Britney: Mi lenne ha azt mondanám, hogy tudok róla, hogy van valaki aki azt szeretné, hogy a későbbiekben te menj párbajozni egy tesztként. 
Alissa: Arra célzol hogy.... Ez most komoly?
Britney: Teljesen. Silvia folyamatosan azzal traktál, hogy el kell jönnie majd az időnek amikor te jössz. De ezt ne mond el neki, hogy tudod. Megfogjuk fordítani az egészet, és őt küldjük majd együtt 💓 
Alissa: Köszönöm Britney 💓

 

Alissa: Nagyon lesokkolt, hogy Silvia így vélekedik rólam. Láttam rajta, hogy nem örül, hogy bekerültem ,de ezt a fajta utálatot nem gondoltam volna. Britney adósa leszek, ha megtud majd menteni.

 

Britney: Talán Silvia azt gondolta, hogy vele vagyok, de volt időm gondolkodni. Silvia egy elcsapongó, egy igazi napraforgó. Amint érzi majd a gyengülést el fog fordulni. Alissa nem ilyen fajta ember. Akármennyire gonosznak tűnök fontos nekem ,hogy ki milyen ember, és Alissa jó ember. Könnyen megtudom kérni, hogy tegye arra akit szeretnénk. Nem érzem azt, hogy ő elpártolna. Nem is fogom engedni. Szinte egész nap együtt vagyunk, így Silvia lesz aki ellen majd fel kell lépnünk. Nem zavarna ha kiesne, de ha visszajön na az már nagyon nem lenne valami jó.



Köszönöm, hogy ezúttal is velem tartottál. Remélem tetszett ez a rövidebb rész. Következő részben megint csak érkezik egy új lakó, és változnak a kapcsolatok. Tartsatok velünk legközelebb is. Sziasztok.