2016. december 6., kedd

Sims Villa 10 - 3. Rész

 
Sims Villa 10
3.RÉSZ
ELŐZŐ RÉSZ: 2.RÉSZ


Sziasztok! Újra itt vagyunk egy újabb epizóddal. Ma beköltözik a nyolcadik lakó. Hamarosan mind a tizenketten bent lesznek a villában, így kezd egyre zsúfoltabb lenni. Máris nehezebb a csöndesebbeket kiemelni, és előrébb hozni, és máris sokkal több a történés. Sosem csináltam még ilyet, hogy ilyen sok lakót külön költöztetek be, így az eredeti hatos máris nagyobb szinteken jár, mint akik csak most költöznek be. De akkor kezdjük is a mai adást. A következő beköltöző ismerős lehet a Top Modell évadból. Alissa Edwards.


*ALISSA EDRARDS! : ) Rosszul írtam a nevet.
 
Alissa egy nagyon illedelmes modell. Sosem nyavajog, és a helyén van az esze, de nagyon könnyen manipulálható, és naiv. Főiskolán végzett jogi ágazatban. Szeret könyveket olvasni (Főleg romantikus regényeket), online játékokat játszani, és elmerülni egy egy sorozatban. Egyik nagy vágya feltalálni valamit, vagy könyvet írni.

 




Dexter és Britney kint beszélgettek a kertben, amikor Alissa benyitott. 

Dexter: Majd megpróbállak megtanítani a festés alapvető dolgaira, de nem leszek Leonardo az évad végére. 😛
Britney: Az alapok is tökéletesek.











Alissa: Sziasztok! Alissa vagyok.
Britney: Ááááá… szia, összeöltöztünk!
Alissa: Jaj aranyosak ezek az unikornisok.
Britney: Mindenki ezt mondja. > . < Ez az első reakció amikor valaki rám néz. Hát oké.
Dexter: Te valami csodálatosan gyönyörű vagy! 😊
Alissa: Jaj nagyon cuki vagy. Köszönöm. Menjünk be. 💓
 







Brintey: Hát hülyéskedtek? Ez a csaj volt az álmom. Látom rajta, hogy befolyásolni nem lesz nehéz. Csak bele kell nézni a két őzike szemeibe, és megdicsérni, hogy milyen gyönyörű. Kenyér és cirkusz. Ez egy nagyon jó mottó. Silviával megbeszéltem tegnap, hogy beszéljünk szóval ma mindenképp félre fogom hívni és lehet meg is alakul a titkos kis szövetségem. Nincs szűkségem másra. Akárki jön már kint lesz ebből a „szent” körből.




Dexter: Na ne mondd, hogy te jogot végeztél? Én a művészetit sem tudtam végig vinni normálisan.😂
Alissa: Nem volt nagy cucc. Sok unalom, de utána sok dicséret. 😇






Lux: Nagyon ismerős az arcod. Csak nem az egyik modell vagy a Sims Topmodell leszekből?😏
Alissa: Huh… nem hittem hogy bárki is felismer majd, mert elég kevesen lesték az évadot, de igen.😜



 




Lux: Nem mondom, hogy csalásnak gondolom a dolgot, de kicsit érdekes. Talán a nézők szemében ez már lehet egy plusz. Minden esetre kicsit félek tőle. Erős személyiségnek tűnik. Az a tipikus jókislány akit visszaküldenek az erkölcsök miatt.😐







Simon: Jól táncolsz. Tanultad? 😆
Alissa: Sokat tanultam az évfolyamtársaimtól. De te is eszméletlenül nyomod. Te egyetemista vagy?
Simon: Igen. Otthagytam az utolsó évet a show miatt. 😞
Alissa: Huh ez nagy áldozat lehetett.😦



 




Simon: Eddig nem nagyon beszéltem erről senkivel. Alissa aranyos lány. Érdekel az ő személyisége. Kicsit hasonló nekem Silviához, de benne nincs annyi rosszindulat. A szüleim remélem nem csalódtak hatalmasat bennem. Esténként csak ezen jár az agyam.







Arra gondoltam mivel már nyolcan vannak itt az ideje, hogy játszunk egyet. 4es csapatokba sorolva játszottak a lakók, majd az egyik asztalnál Dereck a másiknál Britney nyert. A nyertesek jutalma egy különleges gyümölcs tál volt.






Sam: Csinálunk egy selfie-t öreg?😘
Simon: Dehogynem! Gyere!💪😁

 


Sam: Simonnal nagyon jól alakult a kapcsolatunk. Amíg itt jönnek, mennek az emberek Simon és én teljesen összenőtünk. Együtt csinálunk jóformán mindent. Igazi bromance lett. Tök cool.😝





Simon: Sam egy nagyon jó arc. Sok dologról tudunk beszélgetni. Csupa szív egy srác. Még ha egy igazi vesztes is. Azt hiszem vele sosem tudnék menni párbajozni, és ő egy igazi szövetséges, sőt egy igazi barát.😇



Dereck: Nagyon csínos vagy. De azt hiszem már ezt sokszor hallhattad a mai nap.
Alissa: Ne is mondd már kezd sok lenni. Nem zavar csak úgy érzem kicsit túlzásba viszik.
Dereck: Mi szép emberek már csak tudjuk mit jelent ez. Haha.😂😂
Alissa: Haha. Szerényebben.😂😂



Alissa: A simek idebent nagyon zárkózottak. Úgy érzem nagyon nehéz beszélgetést kezdeményezni a többiekkel, és hogy nem nagyon lehet megtalálni a helyed. Mindenki oda van csapódva valakihez, és nem nyitnak más felé. Talán Lux és Dexter akik gyakran ülnek egyedül és teszik a dolgukat. Nehéz lesz így érvényesülni, de úgy érzem kezdem megismerni a simeket.😇



Dexter: Szóval tetszik?😚
Dereck: Hát nem mondanám, hogy most azonnal beleszerettem. Későbbi téma ez.
Dexter: Már nyolcan vagyunk. Ez egyre rosszabb lesz. 😩
Dereck: Egyet értek Dexter. Figyelj! Bármi lesz nekem elmondhatod. Látom hogy nehezen találod a helyed.
Dexter: Köszönöm. Jó lenne ha lenne valaki akivel többet beszélhetnék.😅

 

Dereck: Alissa egy nagyon aranyos egy lány. Talán a későbbiekben még kialakulhat valami. Dexter egy jó szívű srác szóval úgy gondoltam, hogy szövetségesként fogadom.



Dexter: Kedves volt Derecktől a gesztus, de nem fogok mindent kikotyogni neki. Ő is egy vetélytárs, ahogy mindenki más idebent.



Britney: Figyelj Silvia! Itt az idő. Össze kell fognunk. Együtt hárman nagyon erősek leszünk egy csapat ellen.
Silvia: Szóval ezt titokban akarod csinálni? Ezzel a csajjal? 😐
Britney: Ha eljön az idő már nem lesz rá szűkségünk. Addig tartjuk magunknál, amíg úgy érzem használhatjuk. Elsősorban olyanokat kell majd kitennünk, akivel nincs ő sem túl jóban. Majd tesztként megkérjük, hogy rakja egy olyan valakire akivel nagyon jóban van, és ha ott megtörik akkor még ott lesz Dexter akit beavathatunk, és együtt kitesszük őt. Kiküldjük Dextert vele, így megmenekülünk majd egy párbajtól is a későbbiekben.
Silvia: Ezeket mind most találtad ki?😱
Britney: Csak eszembe ötlött.
Silvia: Figyelj én keresztény vagyok. Nem járok a rossz utakon, de ez egy szövetség, és egyenlőre úgy néz ki, hogy mi ketten vagyunk az egyetlenek, akik a játékra koncentrálnak. Benne vagyok ha megígéred, hogy elsőként Luxot csináljuk ki. 😤
Britney: Rendben.😚





Britney: Szóval szeretnénk ha velünk tartanál. Ez egy titkos kis szövetség, és úgy gondoltam hogy beléphetnél.
Alissa: Úúúú ez nagyon menő és persze hogy benne vagyok. Szimpatikusak vagytok.
Silvia: Szuper. Akkor megalakult a titkos lányszövetség.
Britney: Hihi. Ez jó.😂






Silvia: Ez a csaj nem teljesen az aminek látszik. Általában egyedül van és figyelj. Figyeli az simeket. Britney egy igazi taktikus. Egy ilyen emberrel jobb jóban lenni, mint ellenségeként itt lenni, de nagyon vigyázok vele.





 




Britney: Ez volt a legjobb dolog ami eddig történt. Megvan a kis szövetség, és most talán ezt majd kiterjeszthetem ha veszélybe érzem magam. Ott van Sam, akire hatással lehet Silvia. Ott van nekem Dexter akit pár simogatással bármire ráveszem. Végül pedig Alissa nagydarab barátja… bár ez nem valami jó. Dereck egy igazi ellenfél. A srác nagyon okos, és már látom hogy ő is tervezget dolgokat. Szóval ő lesz majd Alissa tesztje. Már alig várom.

 



Köszönöm, hogy végig olvastad. Mint látjátok a játék részről részre egyre jobban beindul. Máris kialakította a szövetségét Britney a saját magának tett ígéret ellenében is. Lehet a mohossága nem vezet jóra. Dereck is elindította a taktika vonatott. Barátok találnak egymásra, és vannak, akik egyedül járják a rögös útjukat. A következő részben egy újabb lakóval találkozunk. Szám szerint a kilencedikkel. Találkozunk legközelebb sziasztok ^- ^