2016. december 5., hétfő

Sims Villa 10 - 2. Rész

 
Sims Villa 10
2.RÉSZ
ELŐZŐ RÉSZ: 1.RÉSZ

Sziasztok! Az előző részben megismerhettétek az első hat villa lakót, és ahogy mondtam minden elkövetkezendő részben csatlakozik egy új lakó. Fontos megjegyeznem, hogy talán lesznek változások a kiszavazóval kapcsolatban. Hirtelen soknak tűnik a két sim kiejtése egyből így az elején, de majd meglátom még hogy hogyan építkeznek fel a következő karakterek akik érkeznek. Ma minden lánynak és melegnek kedvezve egy nagyon jó kiállású úriember érkezik > . < Dereck Talley



Dereck Talley egy örök mozgó srác. Mindene a konditerem és a sport. Imádja a haver társaságokat. Nem tud otthon ragadni mindig megy, és felfedezi a világot. Ő az a srác aki a nyereményt egy földkörüli utazásra költené. Minden sim örömére single, de nem szerelmet keresni jött a villába hanem megnyerni, és jól érezni magát. Egy maradandó élménnyel gazdagodni.



Dereck a villába lépve a szökőkútnál ücsörgő Dexterbe botlót elsőként.


Dexter: SRÁCOK ITT EGY ÚJ LAKÓ! Üdv én Dexter vagyok.
Dereck: Hali. Tetszik a szemüveged. Bent vannak a többiek?
Dexter: Ohh nem tudom. Azt hiszem igen, de helyezkedj csak el.
Dereck: *Leül Dexter mellé*
Dexter: Ja már mint nem ide hanem bent a jakuzziban. A többiek is megérkeznek majd.


 

Dexter: Oké bevallom nagyon ciki volt. Nem tudom valahogy úgy rosszul jött ki, hogy így látott meg elsőnek. Ruha nélkül egy béna szemüvegben. Úgy éreztem magam, mint amikor leszólítanak az utcán, hogy megkérdezzék merre található a Kecske utca. Meg hát a srác akkora, mint egy szekrény.


Britney: Nekem kint te vagy az a pali aki szóba jöhet. Már mint ez az alap. 😆
Simon: Hát ez S-A-D 😳
Britney: Jaj, Simon. Ne is álmodj róla. 😑
Dereck: Haha. Hát köszönöm, de igazából nem nőzni jöttem a villába. 😅
Simon: Ezt örömmel hallom. Még így férfi szemmel is egész jó tested van. Gondolom nem kevés időt töltetsz a kondiban? 😏
Dereck: Igazából ott is sokat töltök, de általában bárhol vagyok találok lehetőséget a mozgásra. 😇
 
 

Simon: Nem akarok goromba lenni, de a srác nem nagyon szimpatikus. Nem szeretem azokat, akik éveket töltenek azzal, hogy edzőtermekben izzadnak, és építik a testüket, majd lenéznek mindenkit, mert ők elértek valamit. Meg amúgy is talán ő egy ellenfél is lehet számomra. Meg hát Britney is neki kezdett a flörtnek. Nem voltam féltékeny, de már van valamiféle kötödés köztem és közte. 😥

 


Lux: Hát én megláttam a pasit, és így… okééééééé!!!!! Valaki gyorsan nem tudná levágni azt a kis izékét ott lent, és hát na értitek, de persze semmi közös nincs bennünk de hát na nézni azét még szabad. 😁😚


 


Silvia: Úgy gondoltam jól esne egy vacsora mindenkinek szóval elkezdtem főzni, amikor pedig megpillantottam a srácot. Hát figyeljetek én nagyon egy illedelmes hölgy vagyok, de ettől lecsúszik a bugyi. 😂😂😂😂😂




Silvia végzett a főzéssel, így a bent levő 7 lakó körbe ülte az asztalt. 

Sam: Ahhh én oda meg vissza vagyok ezektől az izmoktól. Majd adhatnál pár tippet nekem.
Dereck: Természetesen. Szívesen lennék a segítséged. Itt úgysincs olyan sok dolgunk.
Sam: Klafalafa. 😉





Sam: Nekem szimpatikus a srác. De azért azt nem gondoltam, hogy egyetlen egy személy ennyire megtudja kavarni az álló koszt, ami itt van a villában.



Britney: Talán ő lehet az, akivel eltudnék itt bent bármit is képzelni.
Silvia: De még alig ismered.
Britney: Még! Majd kiforrja, magát csak ne szavazzák ki. Figyelj Silvia szeretnék veled beszélni valamikor egy csöndes helyen.
Silvia: Holnap jó lesz. Ma még nem kéne olyasmikről beszélni, amikről nem kéne.
Britney: Egyet értek


 

Britney: Én csak ültem ott és figyeltem. Mindenkit megfigyeltem eddig. Máris tudom vagyis hát van sejtésem kik meddig juthatnak el a játékban az eddig játékokat ismerve. Persze ez sosem egy biztos tény, de eddig úgy tűnik, hogy jó eséllyel hamar kieshetek ha nem fogok össze magamnak egy csapatott. Ezért Silviát máris bekéne szerveznem egy kisebb klubba, és a következő lakók közül ki kell majd válaszak egy lányt. El kell érjem azt a pontot, ahol biztonságban érezhetem magam, és egy olyan pasi, mint Dereck tökéletes lesz ha már megvan a kis lányszövetségem, mert úgy már három simet is tudok irányítani, és a Dereckhez közel álló személyeket is. Tudom még korai, de játszani jöttünk ide nem azért, hogy azt nézzék, hogyan főz és takarít Silvia. Apropó takarítás megtörtént az első nagykaliberű vita, és jaj de jó volt ott lenni.




Silvia észrevette, hogy Lux letette a koszos edényeket az asztara és otthagyta őket.

Silvia: Ne haragudj, de azért már a pofátlanság teteje. Jó hogy nem már a fejem tetejére nem teszed. NEM VAGYOK TAKARÍTÓMŐ!
Lux: Ki mondta, hogy neked kéne ezt eltakarítanod? Miért kell a dráma királynőt játszani?
Silvia: Mert idegesít, hogy senki sem csinál semmit!
Lux: Akkor pedig ne velem ordibálj. Itt vannak a fiúk is. Ha játszani tudnak akkor nem fog leesni a kezük ha el kell mosni ezt a pár edényt.
Britney: *Lassan szürcsöli a koktélját*
Silvia: Úr isten. Na jó tudod mit? Zárjuk ezt le. Beszéljük meg majd akkor, amikor itt lesz már mindenki. Egyenlőre viszont te vagy az aki itt a legjobban idegesít.
Lux: Akkor ha eljön majd az ideje tedd rám a jeled.
Silvia: Meglesz kicsim. 

 

Silvia: Nem gond, hogy nem takarít. Tényleg nem. Már elkönyveltem egy semmit tevőnek, mint az öcsémet, akire rá tudom rakni a jelemet. De azért megalázni ilyen szinten. Na ezt nem fogom hagyni. Szóval megmondtam a magamért, és ez még a kedves énem volt velem szemben. Ha ezt később már harminc nappal később teszi már nem élne.




Dereck: Figyelj halottam, hogy nagyon neki ugrottál. Nem szimpatikus vagy más valamivel van bajod?
Silvia: Jaj dehogy! Nem zavar egyáltalán, hogy ő milyen. Sok meleg barátom van. Engem az zavar ha megaláznak.
Dereck: Teljesen egyet értek veled. Nekem az öcsém meleg, és én teljesen elfogadtam, de tudod Lux engem is zavar. Valahogy annyira más mint a többség. Egy igazi kívül álló.
Silvia: Hát igen. Nem tudom talán a múltjából hozta ezt… Nem tudom hova tenni.





Sam: Figyelj ő mindig is ilyen volt. Ne vedd magadra. Velem is ezt csinálta éveken keresztül. Szeret főnökösködni.
Lux: Sam engem nem zavar, hogy leüvölti a fejem. Csinálja. Én csak letettem azokat az edényeket, hogy kicsit lássam a meccset. Nem volt bennem rossz szándék egyáltalán. 


Silvia: Akkor is félreérthető volt.
Lux: Okés. Akkor bocsánatot kérek, amiért azt hitted, hogy ez neked szól.
Silvia: Okés.





Dereck: Egyenlőre nem találtam senkit, akivel teljesen jól kijönnék. Jófejek, de vannak akiknek a szemében látom az ellenfélt. Nagyon érdekfeszítőnek találtam, hogy az én érkezésem ekkora felhajtást okozott. Előre sajnálom szegény utolsóként beköltözött. Nagyon nehéz dolga lesz szegénynek, de nekem jelenleg minden stabil. Silvia és Britney nagyon aranyos. Lux-t még nem tudom hova tenni Dexterrel együtt. Sam és Simon az akikkel jól kijövök egyenlőre aztán majd kialakul.

 
Köszönöm hogy ezúttal is velem tartottatok. Legközelebb is egy új lakót ismerhettek meg, és persze, ahogy azt most is láthattátok megkavarja a szálakat, és hát a történet folytatódik tovább. Nagyon várom már a véleményeteket a kiszavazást illetően. A szavazásban, majd arra kell szavazni akit bent akarsz tartani, és a két legkevesebbet kapónak kell majd elmennie. Kommentben várom a véleményeiteket. Találkozunk legközelebb. Sziasztok.